lauantai 19. heinäkuuta 2014

Peliseuraa

Huomaan, että olen antanut monia tekemiäni juttuja eteenpäin.

Mutta viimeisen vuoden aikana olen tehnyt ihan vaan itselleni kaikkea kivaa. Pukeudun niihin ja kääriydyn niihin.

Ja sitten minulla on tammipeli - peli jota väkersin yli vuoden päivät - eikä kukaan oikein ole pelannut minun kanssani.

Onneksi kummityttöni tuli kylään.

Auringonpaisteessa oli kiva juoda kahvia ja syödä vastustajan nappuloita.

Ja täytyy vielä kertoa, että torstaina löysin rehottavasta kukkapenkistäni kukkivan yllärin! Muistan, että olen istuttanut vuosi tai sitten penkkiin tällaisen valkoisen kukkijan, mutta nimeä en muista, en sitten millään. Se ei kukkinut viime vuonna ollenkaan, ja olin jo luopunut toivosta, että se koskaan kukkisikaan. Hihkuin riemusta, kun näin sen törröttävän kukkapenkissäni, mutta tunnistusapu olisi nyt tarpeen, sillä en ole kirjoittanut kukan nimeä mihinkään ylös.. Osaisiko joku teistä auttaa? Korkeutta kukkijalla on n. 40 cm.


3 kommenttia:

  1. Tosi hauska peli :D
    Kiva kun sait pelikaverin !

    VastaaPoista
  2. Onpa vinkeä idea tuo pehmotammi! Tuohan on helppo kääräistä mukaan vaikka rannalle tai piknikille tai automatkalle jonnekin kivaan paikkaan, jossa on tasainen pelialusta.

    VastaaPoista
  3. Tosi hauska tammilauta, helppo kuljettaa mukana.
    Loistava idea.

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää aina, kiitos!