tiistai 27. maaliskuuta 2012

Tunnustus

Ohhoh, onpas ollut taukoa. Hengissä ollaan, mutta en ole oikein ollut koneen ääressä.

Tiina ilahdutti minua jo aikaa sitten tunnustuksella, jonka kimppuun pääsin vasta nyt. Kiitos Tiina! :)

Tunnustukseen kuului seuraavat toimenpiteet:

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin kera (tehty)
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi (miettii)
3. Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle 

Ne 7 faktaa itsestäni:

1. Virkkaan tällä hetkellä herkkusieniä, sillä virkattu ruoka on nyt minulle in. 

2. Olen neljän lapsen täti.

3. En vielä tiedä, mikä minusta tulee isona.

4. Yksi ikimuistoisempia ulkomaan reissuja on ollut Interrail-matka syksyllä 2007 siipan kanssa. Jäimme muunmuassa Ranskan junalakon vuoksi Chamonixiin viikoksi alunperin suunniteltujen 2 päivän sijaan. Lopulta menimme Sveitsin puolelle linja-autolla, että matka pääsi jatkumaan. ;)

5. Minulla on mummolta peritty lasten muovinen kassakone, ja suunnittelen virkkaavani kauppatavaroita sen seuraksi. Ensimmäisenä mainitsemani herkkusienet ovat osa tätä pikkuprojektia, ja toivon, että joku sukulaisteni/ystävieni lapsista tulee leikkimään kanssani kauppaa, kun myytäviä tuotteita on tarpeeksi. (Öhm, on tälläkin tädillä suunnitelmat..)

6. Kerran viikossa tai hiukan useammin ajattelen mielessäni tai sanon jopa ääneen siipalle, miten on mukavaa, kun meillä on ihan ikioma kissa. Kumma kyllä tuo ajatus ei pälkähdä mieleen kello viideltä aamulla, kun Mörkö tipauttaa jotakin yöpöydältä päästäkseen ulos.

7. Tykkään pyöreistä kivistä, ja kerään niitä mukaani sieltä sun täältä. Yhden kassin pohjalla minulla on sydämenmuotoinen kivi, jonka siippa löysi minulle jostakin.

Tunnustus näyttää pyörivän blogissa jos toisessakin tällä hetkellä. Napatkoon mukaan ken tahtoo, sillä minua nyt vähän laiskottaa enkä jaksa jakaa tätä eteenpäin.. *nolo*

Oi, huomasin juuri saaneeni 50:nennen lukijan. Tervetuloa mukaan Susie! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää aina, kiitos!