torstai 19. toukokuuta 2011

Mukinalunen

Olen jo hyvän tovin suunnitellut virkkaavani itselleni töihin mukinalusen. Minulla nimittäin on kaapissa kassillinen pullonkorkkeja. Syyn siihen voit lukea tekstistä "tarinaa pullonkorkeista". Olen silloin tällöin virkannut nappulan, kun sille päälle olen sattunut ja tänään satuin olemaan.

Varsinaisen kimmokkeen sain ystäväni vierailusta. Näytin hänelle, miten pullonkorkki päällystetään kiinteillä silmukoilla ja intouduin sitten virkkaamaan itsekin hänen lähdettyään suloisen kaksivuotiaansa kanssa kotia kohti. Ystävä nappasi mukaansa myös pullonkorkkeja. Niitä jäi minulle vielä silti vaikka kuinka paljon. Nöttösistä on mukinalunen tehty ja milloin minkäkin kokoisella koukulla. :D



Neferiltä sain tunnustuksen. En vain ole aiemmin ennättänyt siihen reagoimaan. Lämmin kiitos Neferille. :)
Olen vastannut tunnustuksen mukana tulleeseen tehtävään aiemmin täällä, joten jätän nyt tehtävän tekemättä. Nyt kutsuu julma tiskivuori keittiön puolella..

Mukavaa Torstaita toivottelen!

2 kommenttia:

  1. Heh, enpäs enää muistanutkaan tuota pullonkorkkihistoriaa...

    Niistä tulee ihan hauskoja juttuja päällystettyinä.

    VastaaPoista
  2. Mistäköhän noita pullonkorkkeja saisi, että voisi itsekin thdä korkkitaidetta :)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää aina, kiitos!