maanantai 1. huhtikuuta 2024

Kevätkesäpaita

Sain äsken valmiiksi viime vuoden puolella kevään kaipuussa aloittamani pitsipaidan. Olen käyttänyt paitaan 3 eri puuvillalankaa, joiden vyötteet olen vuosien saatossa hukannut.


 Mallin kukkapitsiin ja paitaan ylipäätään löysin pinterestistä. Sovelsin vähän niinkuin minulla yleensä on tapana, ja tämmöisen kevätkesäpaidan minä nyt itselleni sain.

Olen oikein tyytyväinen tällä hetkeä siihen, että sain jotain valmiiksi.

Tunnustan, että Labyrinth-peitto ei ole napannut kuukausiin ja pohdin kuumeisesti, miten projektia jatkaisin. Alkaa jälleen näyttää siltä, että alkuperäinen visioni tökkii ja pahasti, joten katsotaan, kuinka käy. Valmistuuko lopulta peitto, vai jotain ihan muuta, se jää nähtäväksi.

Leppoisaa 2. Pääsiäispäivää kaikille täällä piipahtaneille!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää aina, kiitos!